بررسی کیفیت و طول عمر موتور یخچال اسنوا

بررسی کیفیت و طول عمر موتور یخچال اسنوا

در چند سال اخیر برند اسنوا در کشور ما برندی شناخته شده در زمینه قطعات داخلی مانند کمپرسور ، بدنه و حتی موتور یخچال اسنوا و حتی تمامی محصولات ارائه شده خانگی توسط این شرکت محسوب می گردد . به طوری که در تمامی فروشگاه های کشور مدل پیشنهادی از این برند در لوازم خانگی شامل تلویریون ، یخچال فریزر ، اجاق گاز و… توسط فروشندگان پیشنهاد می گردد.

 

لوگو اسنوا

 

با توجه به تحریم ها و عدم امکان دسترسی به برند های روز دنیا در صنعت لوازم خانگی و همین طور گرانی زیاد و نوسان قیمت دلار که همگی باعث کاهش قدرت خرید مردم بوده است  ، باعث می گردد که شرکت های داخلی پا به عرصه رقابت گذاشته و با توجه به نیاز کشور و مشتری محصولات داخلی خود را ارائه نمایند.

 

موتور یخچال اسنوا

-بهترین-برندهای-موتور-یخچال

با توجه به فعالیت شرکت اسنوا در تولید یخچال اسنوا در چند سال اخیر و وجود تحریم ها  ، ‌قطعات اصلی یخچال اسنوا از کشور چین تهیه می گردد ؛ البته کیفیت قطعات وارداتی مانند اکثر قطعات چینی بی کیفیت نبوده و نزدیک به کیفیت قطعات کره ای  می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

طول عمر موتور یخچال اسنوا

طول عمر موتور یخچال اسنوا

چند سال است که شرکت اسنوا قطعات اصلی یخچال خود را از کشور چین تهیه می نماید و طبق گفته های کارشناسان شرکت اسنوا و همچنین برایند گفته های مصرف کنندگان برند یخچال اسنوا می توان گفت طول عمر یخچال های اسنوا به نسبت محصولات کره ای قابل قبول می باشد .

 

ضمانت تعمیر موتور یخچال اسنوا

ضمانت تعمیر موتور یخچال اسنوا

با توجه به سابقه شرکت اسنوا و تجربه کارشناسان این شرکت ، می توانید از یخچال های شرکت اسنوا استفاده نمائید و از نظر اشکالات پیش آمده برای یخچال خود چه در قسمت موتور یخچال اسنوا و یا سایر قطعات آن مطمئن باشید که به راحتی هم در زمان گارانتی و هم بعد از آن جهت تعمیر یخچال اسنوا در کرج  و تمامی استان های کشور با خیال راحت استفاده نمائید.

 

نتیجه گیری

امروزه در کشور ما برندهای مطرحی چون اسنوا ، دوو ، سام و جی پلاس در حال فعالیت در زمینه تامین لوازم خانگی می باشند که به دلیل افزایش تقاضا و رقابت زیاد ایجاد شده ، هر شرکت به نوبه خود سعی در بهبود قطعات و در نهایت محصول نهایی خود دارد ؛ پس می توان با خیال راحت از شرکت های داخلی خرید لوازم خانگی را انجا م دهیم و بدون نگرانی از تامین قطعات آنها و پشتیبانی آنها از این محصولات لذت ببریم .

تمامی موارد مطرح شده برای شرکت اسنوا چه در بحث قطعات اصلی یخچال شامل موتور ، کمپرسور و …. نیز صادق می باشد و می توانید از خرید محصولات اسنوا لذت ببرید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hani
Hani
1 سال قبل

عالی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x