چگونه مصرف انرژی یخچال اسنوا را کاهش دهیم؟

چگونه مصرف انرژی یخچال اسنوا را کاهش دهیم؟

یخچال فریزر یک وسیله برقی پر مصرف می باشد که بر خلاف دیگر وسایل آشپزخانه به طور مداوم زیر بار می باشد. مصرف انرژی یخچال اسنوا و سایریخچال های فریزر حدود 20 درصد کل مصرف لوازم برقی در خانه می باشد. پس با توجه به اهمیت مصرف انرژی یخچال اسنوا با توجه به شرایط گرانی و کمبود منابع انرژی ، توصیه می گردد این مقاله را حتما با دقت مطالعه نمائید.

با راهکارهای ارائه شده در این مقاله به راحتی میزان سهم 20 درصد انرژی استفاده شده توسط یخچال فریزر خود را به راحتی می توانید به پائین ترین حد ممکن ارتقاء دهید.

مصرف انرژی یخچال

قطعا رعایت موارد ذیل به جهت کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر اسنوا ، می تواند شما را در بحث کاهش هزینه ، افزایش طول عمر ، کاهش آسیب به محیط زیست و همچنین کمک به زنجیره کاهش مصرف انرژی کمک شایانی نماید.

 

در ادامه موارد اساسی جهت کاهش مصرف انرژی یخچال اسنوا ، خدمت شما ارائه می گردد:

 

  • اطمینان از صاف و تراز بودن یخچال فریزر اسنوا

صاف و تراز بودن یخچال فریزر اسنوا

اصولا طراحی در یخچال فریزر به صورتی است که با یک هل مختصر، در یخچال بسته خواهد شد . اهمیت تراز بودن یخچال فریزر زمانی نمایان می گردد که اکثرا هنگام بستن درب یخچال دقت کافی را نداریم و با یک هل مختصر درب یخچال را می بندیم که ممکن است به دلیل تراز نبودن یخچال در یخچال به صورت کامل بسته نشود و باعث اتلاف مصرف انرژی گردد.

 

  • اطمینان از تنظیم بودن دمای یخچال فریزر

تنظیم بودن دمای یخچال فریزر

اکثرا هنگام نصب و راه اندازی یخچال توجه خاصی به شرایط یخچال و همچنین مواردی که نصاب به مصرف کننده ارائه می نماید ، نمی گردد که همین باعث می شود بدون توجه به دمای تنظیم شده مناسب یخچال و فریزر به صورت سلیقه ای دمای یخچال را دستکاری نموده که در آخر باعث افزایش مصرف انرژی می گردد.

 

  • اطمینان از عدم وجود برفک در یخچال فریزر اسنوا

برفک در یخچال فریزر اسنوا

همواره به صورت پیوسته فریزر باید کنترل گردد و در صورت وجود برفک حتما نسبت به برطرف کردن آن اقدامات لازم صورت پذیرد. وجود برفک و ماندگاری آن در فریزر به شدت مصرف انرژی یخچال را افزایش می دهد.

 

  • توجه به رتبه مصرف انرژی یخچال اسنوا هنگام خرید

رتبه مصرف انرژی یخچال اسنوا هنگام خرید

دردنیا توجه به درجه مصرف انرژی بزای لوارم برقی جزء اولویت های اصلی خرید می باشد. در سال های اخیر در ایران نیز با توجه به افزایش گرانی ها و هزینه انرژی توجه مردم به درجه مصرف انرژی افزایش یافته است . پس همواره هنگام خرید لوازم برقی علی الخصوص یخچال فریزر ، حتما نسبت به مناسب بودن درجه مصرف انرژی آن اطمینان حاصل گردد.

 

  • ترک عادت بی دلیل سر زدن به یخچال فریزر

عادت بی دلیل سر زدن به یخچال فریزر

خیلی از ما بی دلیل و فقط جهت عادت روزانه به سمت یخچال رفته و نگاهی از بالا تا پائین یخچال می اندازیم بدون آنکه هدفی جهت باز کردن درب یخچال داشته باشیم که همین باز و بسته شدن در یخچال به شدت مصرف انرژی را افزایش می دهد . پس یاد بگیریم این عادت اشتباه را به سرعت فراموش نمائیم.

جهت درک بهتر موضوع جهت مصرف انرژی یخچال اسنوا ،  ویدئو زیر را مشاهده نمائید:

نتیجه گیری

بعد از مطالعه این مقاله ، مصرف انرژی و اهمیت رعایت آن برای همه شما عزیزان مشخص می گردد و همواره پیشرفت فرهنگ رعایت این موارد در آینده باعث می گردد تا مصرف انرژی به شدت کاهش یابد که هم باعث کاهش آلودگی و هم تضمین وجود انرژی برای نسل های آینده می باشد.

مطمئن باشید در صورت عدم رعایت موارد فوق ، علاوه بر افزایش هزینه و ایجاد آلودگی محیط زیست ، حتما شاهد آسیب های وارده به یخچال خود خواهید بود که نیازمند کارشناسان ما جهت تعمیر یخچال اسنوا در کرج و تهران می باشید؛ پس با رعایت درست مصرف انرژی بزرگترین کمک را به خودتان کرده اید.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x