بهترین برندهای یخچال سامسونگ برای خانه های هوشمند

بهترین برندهای یخچال سامسونگ برای خانه های هوشمند

یخچال سامسونگ را می توان به جرات به عنوان به روزترین و پیشرفته ترین برندهای تولید یخچال در دنیا یاد کرد.

 

خانه هوشمند شما باید دارای یک یخچال هوشمند باشد. یخچال های صفحه لمسی سامسونگ همگی دارای Family Hub سامسونگ با دستیار صوتی الکسا آمازون هستند.یخچالهای جدید سامسونگ هوشمند می‌تواند به تلفن، رایانه، تلویزیون، زنگ در، ترموستات Nest و لوازم خانگی سامسونگ متصل شود و از آن برای کنترل تلفن، رایانه، تلویزیون، زنگ درب هوشمند استفاده شود.

این تکنولوژی می تواند عکس ها، پخش موسیقی و موارد دیگر را به اشتراک بگذارد. ویژگی Family Hub به شما این امکان را می دهد که داخل یخچال خود را از هر کجا (از طریق دستگاه متصل خود) ببینید و حتی فراتر از آن دستور العمل ها را بر اساس آنچه در دست دارید جستجو کنید، وعده های غذایی هفتگی برنامه ریزی کنید و حتی دستورالعمل های آشپزی را به فر هوشمند سامسونگ خود ارسال کنید.

 یخچال 4 در فلکس هوشمند سامسونگ با Family Hub

تعمیر یخچال در کرج

به گفته اکثر مشتریان سامسونگ این طراحی یخچال عالی است. هر دری به اندازه‌ای کوچک است که باز شود. هیچ دستگیره‌ای وجود ندارد که قرار گرفتن در کنار دیوار را بسیار آسان‌تر می‌کند. هیچ یخ‌سازی در سمت چپ در وجود ندارد که مانع از دیدن مواد خوراکی در سمت چپ یخچال شود.باز کردن آن در زاویه 90 درجه تنها چیزی است که برای انجام هر کاری که نیاز دارید قابل دسترسی است.

درب ها کاملاً مسطح است که باز کردن آن به سمت  دیوار را بسیار آسان‌تر می‌کند. (اگر متوجه شدید یخچال های زیادی در قسمت جلویی گنبدی شکل هستند که فضایی برای باز کردن درب به دیوار را نمی دهد).

  یخچال فریزر سه درب فرانسوی سامسونگ با ظرفیت بزرگ با Family Hub

تعمیر یخچال در کرج اسنوا

این یخچال تمام عمق سامسونگ دارای رتبه 4.5 ستاره است. از ویژگی Family Hub این یخچال برای کنترل لوازم و دستگاه های هوشمند خود مستقیماً از درب یخچال استفاده کنید.یخچال مقاوم در برابر اثر انگشت دارای یک کشوی پایینی با عرض کامل است که به اندازه کافی بزرگ است تا بشقاب‌های مهمانی، نوشیدنی‌ها و موارد دیگر را در خود جای دهد. لوازم آشپزخانه سامسونگ شامل یک دستگاه شیر آب و یخ فیلتر شده خارجی و همچنین فن آوری خنک کننده و چند تهویه هوا برای حفظ گردش هوا در هر قفسه است.

جهت آشنایی با سری Family Hub  یخچال سامسونگ ویدئو زیر را مشاهده نمائید.

در آخر و در صورت داشتن هرگونه سئوال در خصوص خرید یخچال و همچنین نیاز ب مشاوره جهت و خرید و یا جهت تعمیر یخچال سامسونگ در کرج و حومه حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

4.8 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
4.8 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان
پیمان
7 ماه قبل

عالی

ali
ali
6 ماه قبل

سیستم جالبی دارد

سهیل
سهیل
4 ماه قبل

سیستم جالبی دارد

Homa
Homa
2 ماه قبل

جالب بود

h msv
h msv
2 ماه قبل

سیستم جالبی داره

sam
sam
2 ماه قبل

جالب بود

amin.mpoor
amin.mpoor
3 روز قبل

جالبه

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x